Tisdag

Gothen morgen! Just nu sitter jag i soffan o tittar på tv. Ska snart börja beje mig till bussen. Idag går vi till klockan 2. Då tar jag bussen direkt till stalltaxin. Tänkte träffa lite folk och kolla när Matilda, Hanna och Cornelia rider. Som vanligt då haha. Mamma rider Mia idag så får jag ha henne onsdag, torsdag och söndag. Tänkte träna MYCKET på galoppen. Hon "lägger" sig gärna ner i hörnorna och om jag ska tävla hoppning måste jag stärka den sidan. Så ser min dag och lite av min vecka ut. Men nu måste jag gå! Vi hörs! ❤
(Bjuder på en bild på Jossan och Johanna från igår)


Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Alla har vi något att träna på! :D

2012-11-06 @ 14:56:57 / URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback