Trötter

God morgon! Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik. Är sjuuuukt trött så jag tänkte ligga här ett tag till. Idag ska jag bada hunden. Smutsig! Ska även ta en dusch själv hehe. Sen tror jag att jag drar hem till Emelie och fixar mig till Halloweenfesten. Vid 5-halv6 åker jag till Ebba och då blir det fest. Sen sover jag hos Ebba inatt också. Det är dagens planer. Igår skickade jag även in mejlet till hon som ska göra designen så den kommer någon gång under nästa vecka. Hon som ska göra designen har en egen blogg ---> paam.blogg.se! Hon rider på Vendelsö ridskola och hon är en grymt duktig ryttare. Men nu ska jag kanske börja gå upp. Vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

vad fin blogg! :D

kolla gärna in min blogg om du har tid över, just nu har jag lagt upp egna bilder på "hästcancer utveckling" typ!

2012-11-03 @ 11:14:02 / URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback