Vaknade nu...

Eller aa jag är vaken men inte Johanna. Godmorgon förresten! Kvällen igår va supermysig. Vi åt massa snacka och drack massa läsk och kollade på två filmer. Vi spelade även Subway surfers typ hela natten. Hihi! Idag är planerna att först äta en brakfrukost (när jag har väckt Johanna). Sedan så tror jag att jag följer med Johanna till stallet och tittar när hon rider. Kanske kommer rida Mia men det är inte helt säkert. Sen ska Johanna på träning med Calle så då följer jag nog med och filmar. Så ser våran dag ut. Imorgon ska vi också slagga haha!
Vi hörs! ❤


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag gör för 50 :- :) vill du köpa en ? :)

2012-11-01 @ 12:01:40 / URL: http://paam.blogg.se
Postat av: amanda

sv; ja visst :) skriv vad du vill ha för:

*färg
* text (som ska vara på headern)
* Skicka bilden/bilderna du vill ha med till [email protected]

2012-11-01 @ 14:14:31 / URL: http://paam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback