Go dag!

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag men jag har haft fullt upp. Jag gick upp vid 8 och åt frulle och fixade mig. Sen åkte jag o mamma till stallet. Jag red ut med Sandra och Julia och hennes två hundar. Mia var helt amazing. Hon gick i form nästan hela tiden. I början stack hon iväg i galoppen men efter ett litet tag gick hon ner i form och körde lite "dressyrgalopp". Haha i slutet av rundan mötte vi en älg. Åh herre va rädd jag vart. Men den stog bara och stirrade på oss. Mia trippade bara lite på tårna men annars var det lugnt. Nu ska jag äta och sen drar jag och mamma först till stallet och provar kläder och sen åker vi till Hööks.
Kramkram❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback