Första inlägget!


Hej alla läsare! Jag heter Malin och är född -01, alltså är jag 11 år. Jag är en glad och sprallig tjej. På fritiden rider och dansar jag. Jag har även en medryttarhäst som heter Mia. Mia är ett ganska energiskt sto på 10 år. Jag har varit medryttare på henne i runt 2 månader nu. Hon (och jag) älskar att hoppa. Jag rider henne varje söndag men oftast blir det fler dagar haha. På den här bloggen kommer ni få läsa om min och mias utveckling. Jag kommer lägga in mycket bilder från ridpassen och sånt. Jag har drivit MÅNGA bloggar tidigare och jag har även en annan blogg just nu men jag funderar på att lägga ner den och satsa på denna istället. Juste jag rider även på ridskola en gång i veckan. Jag rider på vendelsö ridskola. Hoppas ni gillar min blogg och fortsätter läsa.
Här kommer även lite bilder.
/Malin ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback