Hoppningen

Hejsan bloggen! Kom nyss hem från stallet och har precis duschat. Ska snart äta middag men hinner nog skriva lite om passet idag innan. Hoppade somsagt Mia för Emma. Gick förvånansvärt JÄTTEBRA! Trodde hon bara skulle rusa och typ sticka iväg men hon skötte sig fantastisk. Sista hindret va på 75 cm! Hoppade en oxer, ett rättuppstående och en studs. Först hoppade jag var o en men sen gjorde vi det till en bana. Mia bara flög efter hindrerna och min sits har utvecklats ENORMT ser jag när jag kollar på filmerna. Mamma filmade mest men lite bilder kommer. Ska försöka ladda upp filmerna sen. Emma va en riktigt bra ridlärare och jag skulle lungt vilja rida för henne igen! Tack så hemskt mycket Emma.
/Malin ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback