Morgon

Godmorgon! Har precis bäddat ner mig i sängen med datorn. Passade på att skriva ett snabbt inlägg. Idag är planerna, först dansen som är 12.35-13.35. Efter det åker jag till stallet med mamma. Jag ska få en hopplektion av Emma igen. TACK SÅ HEMSKT MYCKET EMMA! :)
Vi ska vara i stallet kl 2. Pappa ska även följa med och kolla. Ska be mamma filma lite också. Juste! Igår berättade mamma att hon hade pratat med Mias ägare och hon hade sagt att jag skulle få följa med Emma och hennes häst till Årsta Runsten om typ en månad på Pay and Jump. LÄNGTAAAR!!! Jag tror jag ska köra på hinderhöjden 70-80. Men vi får se. Nu ska jag kolla lite andra bloggar och så.
/Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback