Stallet

Hej bloggen! Hur mår ni? Jag mår bara bra, lite trött kanske. Kom hem från stallet för en stund sen. Att hålla tummarna fungerade visst inte. Det regnar, blåser, stormar (pissväder). Jag provade rida Mia lite på volten men det gick verkligen inte. Hon bara stog och hoppade och när man väl fick fram henne i skritt kollade hon jättemycket och var jättespänd. Blev lite extra ompyssling istället. Var i stallet med Emma. Hon hade ridit innan jag kom. Vi kommer ta hopplektionen på tisdag i stället. Hoppashoppas att det är fint väder för vi har fått ställa in det 2 gånger nu. Imorrn ska jag troligtvis rida med Johanna. Vi pratade om att rida ut. Tänkte jobba henne lite på ängarna och galoppera. Kommer kanske lite bilder, vem vet. Bjuder på en bild på min gullegris från idag!
/Malin ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback