Bad update

Hejsan svejsan! Har varken hunnit eller orkat blogga idag. Jag och Johanna gick upp runt halv 7. Då fixade vi oss och sen drog vi till stallet. Fixade pållarna och satte på dom alla skydd osv. Sen lastade vi dom och åkte till Årsta Runsten. Hannis skulle hoppa P&J med både Cizzi och Calle. När vi kom fram stog vi o kollade lite på dom första som hoppade. Dom små som hoppade typ 40 cm. Sen gick jag lite med Calle tillsammans med Johanna o Cizzi innan Johanna skulle in och hoppa med Cizzi. Så JÄTTEBRA ut. Cizzi är lite som Mia. PIGG och CRAZY. Men idag var Cizzi jättelugn och fin. Johanna hoppade både 70 och 80 med henne. Sen var det bara att byta sadel och träns till Calle Bengtsson (Kallar han för det). Gick jättebra för dom me. Calle var felfri båda rundorna (90 och 100). Mongoponnyn levererar! Sen gick jag och flummade lite med Alva haha innan Alva skulle hoppa. Sen efter alla vi skulle titta på hade hoppat åkte vi tbx till stallet. Red Mia och fixade allt åt henne. Kommer mer om ridpasset sen som vanligt. Och jaa, nu sitter jag hemma framför datorn. Puuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback