Woopsi

God morgon! Sorry för jag inte bloggade igår. Hann inte och orkade inte. Menmen vi tar nya tag. Föreläsningen igår var bra. Matilda, Sofia och Erika red. Alla var superduktiga och man lärde sig mycket. Eller aa, mycket eller mycket. Kunde nästan allt redan heh. Åkte hem runt halv 7 och då köpte jag och pappa kebab på vägen hem. Yummii! Idag är det skola som vanligt. Slutar 2 och då tror jag att jag åker hem till Emelie med Jenny. Får se om jag orkar. Kanske åker till stallet annars. Alltså Mia. Juste, glömde säga! På söndag är det markarbetesträning för Carro som gäller. Är jättetaggad. Men nu ska jag sluta skriva på det här inlägget för annars blir det toooooo long.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback