I väntan på Hannis

God morgon finisar! Nu sitter jag och kollar på tv medan jag väntar på Johanna. Haha hon kommer om typ 5 timmar så lär ju få vänta ett tag till ;) Snart ska jag o pappa åka och handla till ikväll. Jag och Johanna ska ha lite tjejmys med tacos och snacks. Imorgon har vi Mia. Som ni kanske har märkt så har jag nästan bara skrittat henne hela veckan och imorgon är det sista dagen jag behöver göra det. Hon hade nåt litet problem med ena benet så det var därför. Så imorgon kommer Kjelle (han som fixar det) och ska kolla om det är bra igen. Vi får ju verkligen hoppas på det så vi kan börja hoppa igen. Behöver träna in i det sista nu innan alla Pay and jumps börjar. Aja jag bloggar senare idag.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback