Dagen, 8 dec

Dagen har varit sjukt rolig. Vi åkte till stallet runt 11. Där fixade jag Mia osv medan jag väntade på Ninni och Alva. Sen när dom kom gick vi ut med Mia och satte på henne selena. Pappa fick vara försökskanin. Vi hade både miniskidor och pulka. HAHA varken jag, Ninni eller Alva vågade åka miniskidor så vi turades om pulkan. Och det var inte lätt kan jag säga! Jag tror vi ramlade 20 gånger. Man åkte upp i snödrivor och typ rullade ner. Men kul var det iaf! Sen fixade Alva, Ninni, Moa och Veronika sina hästar. När dom va klara red vi ut en runda. Jag och Alva red själva halva vägen. Blev mycket galopp haha. På ängen släppte jag efter lite, men på vägarna tränade jag kort galopp. Sen innan vi avslutade galopperade vi runt hagarna på Kalsvik. Gick jättebra!
 
 
Bilder från idag:
 
 
 
 
 
Film kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback