@home

Tjenare tjenare! Har precis kommit hem från Maja. Vi gjorde inte speciellt mycket. Dagen idag har varit mys, mys ,mys. Åkte till stallet runt 10. När vi kom dit mockade vi. Sen fikade vi med bullar och varm O'boy. Efter fikat gick jag ut med Mikaela och Bleccan. Vi gick en liten promiss. När vi kom tillbaka skulle mamma och Cattis rida iväg. Medans dom red fixade jag mat åt hästarna och till mig själv. Sen runt 1 kom mamma och Cattis tillbaka och då fick jag rida ut Mia lite eftersom mamma bara hade skrittat. Lät henne springa av sig lite. Sen när vi var klara fixade vi lite och sen åkte vi hem. Då gick jag ut med Maja och åkte lite pulka. Imorgon åker jag till skolan. Vi ska åka pulka! Så det blir nog kul. Nu ska jag fixa julkalendern och lite andra inlägg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback