JulMyysigt

Hej alla söta! Sitter just nu o myser lite framför en film. Eller aa, den tog precis slut så jag ska sätta på en ny eller kolla på OTH. Helgen är redan inplanerad. Fullt upp! Imorgon blir det först stallet. Mamma ska rida med Sandra men jag följer med ändå. Sen kommer Johanna hem till mig och sover här. Vi ska äta tacos och typ kolla på lite filmer, äta massa godis och tjocka oss. På lördag Är jag väl med Johanna en stund på förmiddagen. Sen åker jag och pappa till Vendelsö en snabbis och hämtar en julklapp som jag har fått av Sofia. Sen går jag och lägger mig tidigt eftersom jag ska upp vid 5 på söndag. Det är samling 9 på blåkulla och jag måste gör Mia fiiiin innan. Sen är jag på blåbärshoppningen nästan hela dagen tror ja. Ska fixa några tidsinställda åt er så att ni ändå blir uppdaterade. På måndag är det JULAFTON! :DDDDDD Sjuuuuukt taggad. Då smäller bloggen också! Kommer komma upp massa kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback