Like diamonds in the sky

Nu sitter jag i bilen påväg till en tjej som säljer sina ridbyxor. Ska prova dom och se om dom passar! Sen ska jag hem o äta middag. Dagen har varit riktigt seg men ändå super rolig. Red Mia i ridhuset medans Cattis ledde Qing då han hade ett svullet bakben så hon kunde inte rida. Mia var JÄTTEFIN idag! Tränade skänkelvikningar och galoppen. Åhh vad fin hon var. Provade också skydden idag och dom passade perfekt. Mia var väldigt snygg i dom dessutom. När jag kom hem från stallet gick jag ut med hunden en sväng och sen åkte jag o mamma till Port 73. Vi skulle lämna tillbaks en skjorta som inte passade. Småkollade även lite i andra affärer. Sen åkte jag och mamma hem och slog in lite paket. Längtar mer än nånsin till julen just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback