Plans for tomorrow

Dagen har varit helt ok. Bara myst i stallet. Känner mig väldigt trygg i stallet. Imorgon är planerna att gå upp vid 7. Vid 8 kommer Niusha och hämtar mig i snön och då åker vi till stallet. Vi hämta även Cornelia påvägen. Mina tjejor! Sen ska jag och Cornelia kolla när Niusha och Matilda rider. Blir nog till att ta michelinbyxor och tjockjacka om jag ska överleva i den här kylan. Sen åker jag hem och fixar lite. Vid halv 2 åker jag till Mia. Ska hoppträna en sista gång nu innan blåbärshoppningen. Ska träna mycket på att ha ett lugnt och jämt tempo. Sen under veckan (förhoppningsvis) kommer mina röda benskydd som vi har beställt. Vi avbeställde dom från Hööks och köpte ett par mörkare.

Imorgon ska det bli en bra dag. Det vet jag! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback