You rock my world

Hej finisar! Dagen idag har varit den bästa på länge. Först hade vi en asnice dag i skolan. Vi typ bakade pepparkakor och gjorde julstrumpor. Sen klocan 2 hämtade mamma mig och då åkte vi direkt till stallet. Jag borstade lite ponnysar och myste lite. När Emelie kom satt vi på oss massa glitter. Haha Emelie hade på sig massa tomtekläder, skägg och luva. Tur att hon hade en säker häst haha... Sen red jag (för sista gången på den här terminen *snyft*) och det gick världsbäst. Hade Safir och vi red barbacka. Vi red staffet, mitt lag vann båda gångerna! Yeyy! Sen jobbade vi även på volter osv. Är riktigt nöjd. Efter ridningen hade jag, Hanna och Emelie snöbollskrig. Hahha blev väldigt mulad kan man säga. GRYYYM kväll alltså med dom bästa tjejerna! Imorgon efter skolan åker jag till min bebis Hanna. Vi ska typ ha snöbollskrig (haha igen) och bara ta det lugnt. Sen åker med Hanna till stallet och jag ska kolla när hon rider.  Ska fota MASSOR med bilder. Så det blir nice! Jag och Hanna ska ha snöbollskrig i stallet (igen HAHAHAHAHHAHA). På onsdag är det sista dagen i skolan inna jullovet. Då går vi bara 9-12. Asgött ju! Men nu ska jag fixa lite tidsinställda och lite andra inlägg.
PUSSAR!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback