Cosy with my self

Hej bloggen! Sitter just nu i soffan med myskläderna. Förstora jättesköna byxor, t-shirt, luddstrumpor och en slarvig bulle på huvudet. Kom hem från stallet för ungefär 20 minuter sen. Det var roligt men KALLT i stallet. Jag o Hanna provade täckena på Oboy och dom funkade. Dom va liite stora men det går att rida med dom. Juste, på fredag ska jag antagligen sova hos Hanna. Sen på lördag ska jag följa med Jossan och Hanna på en uteritt. Vi ska rida tidigt på morgonen för det är tävling lite senare. Hahah vi ska även äta frukost i skogen. Mysigt! Men somsagt, inte säker än. Vi ska prata mer ikväll. Men nu ska jag ta o äta lite middag så vi hörs!
Kramisar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback