Fullt upp, arbetstupp

Hejsan bloggen! Förlåt för att jag inte har bloggat idag men jag har haft fullt upp. Imorse höll jag på med mitt nya rum förfullt. Sen halv 1 till halv 2 var det dans. Sen åkte jag direkt till stallet och hoppade Mia. Mer om ridpasset kommer sen. Kom hem därifrån vid 6. Då åt jag och duschade jag. Så då kanske ni förstår varför. Har knappt rört mobilen eller datorn idag. I stallet kollade jag även lite när en tjej provred en av Johannas ponnysar Creamy. Jag var medryttare på henne förut så det känns riktigt ledsamt att hon ska flytta så småning om. Men aa sånt är livet. Nästa vecka ska jag ha Mia bara på fredagen. Jag ska kanske kanske rida markarbete för Carro då. Kul! Annars blir det nog uteritt med Johanna. Men nu ska jag klicka lite bilder på mitt nya färdiga rum. Så vi hörs och syns!
Kramkram❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback