Hemma från stallet

Hej alla söta! Ska snart äta middag men hinner slänga in ett inlägg innan. Kom hem från stallet för typ 15 min sen. Det var kul där. Först åkte jag med Sofia till stallet. Haha det var askul att åka moppe. Sen tog vi Buffalo till spolspiltan och gjorde honom jättefin. Vi knoppade, borstade och spolade av benen. Sen gick jag och Niusha till läktaren, vi gick lite tidigare för att få bra platser. Det var Jonte, Safir och Buffalo som hoppade. Dom var jätteduktiga :) Det var riktigt kul att titta och jag funderar på om jag ska löshoppa Mia nån dag. Juste denna vecka har jag Mia på torsdag och söndag. På torsdag tänkte jag köra lite på marken. Vi har kört ganska många hårda pass nu så jag tänkte ta det lite lungt. Dessutom ska mamma rida på morgonen så aa. På söndag tänkte jag hoppa lite. Vi har inte hoppat på ganska länge eftersom hon har en lös sko. Kanske hoppar runt 50-60 cm. Men nu ska jag ta o äta lite middag.
Kramisar❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback