Kommerintepånånbrarubrik

Tjenare tjenare!
Jag ska snart börja gå till bussen. Idag är det skola som vanligt. Men vi slutar som tur är en timme tidigare än vanligare. Efter skolan ska jag o mamma åka till nån hästaffär. Jag ska kolla efter ett ländtäcke till Mia. Eller jag tror det var idag vi skulle göra det, Haha. Imorgon blir det stallet. Jag ska kolla när det är dressyrtävling på vendelsö. Beridarna ska även rida så jag ska fota/kolla när dom rider. På söndag är det dans. Åker även och rider Mia efter. Det blir antingen hoppning eller uteritt. Juste, jag gjorde en del 1 till frågestunden igår men den ville inte laddas upp så jag fixar det ikväll. Men nu ska jag kanske avsluta detta inlägget.
Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback