Min o Mias resa

Tänkte berätta om hur jag blev medryttare på Mia o så. Har supertråkigt!
Men det började med att jag skulle rida Johannas ena häst Calle eftersom Johanna var på utomhus SM. Det var i juli-augusti. Kommer ej ihåg datumet. Men iaf när vi var i stallet så började mamma prata med Cattis (ägaren). Och på något vid nämnde Cattis att hon behövde medryttare till sin häst Mia. Jag visste fortfarande inget eftersom jag red då. Jag o mamma hade letat i säkert 1 år efter en medryttarhäst som båda kan rida och jag vill ha en som kan hoppa. Så där hade vi TUR. Vi provred henne veckan efter och det klickade direkt. Nu har jag haft henne som medryttarhäst i ca 2 månader och vi sitter som klister. Vi har haft MÅNGA bra minnen redan. Vissa som jag aldrig kommer glömma. Det kommer självklart bli fler. Jag älskar Mia över allt annat och kommer aldrig glömma henne❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback