Ny vecka, nya möjligheter!

Godmorgon bloggen! Sitter just nu i soffan och kollar runt lite på bloggar och sånt. Idag äre skola igen. Men som tur e så börjar vi lite senare. Ska gå till bussen om typ en timme. Efter skolan (halv 3) tar jag bussen till modevillan och därifrån får jag skjuts av Sofia på hennes moppe. Haha det va aslängesen jag åkte moppe så vi får se hur det går men jag ska ju iallafall inte köra. Sofia kommer även ta med sig lite kläder som hon har vuxit ur och jag ska se om det är något jag vill ha. Jag o Hanna ska även prova ett ländtäcke på O'boy. Sen ska jag såklart på föreläsningen - löshoppning ponnier! Kul! Men nu ska jag titta lite på tv.
Kram❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback