Best day with Emmy!

Hej alla bloggläsare! Tänkte berätta lite om dagen idag. Efter skolan drog jag, Linnea, Ebba, David och Victor till vår gama skola igen. Linnea ville dit så vi hänkade på. Sen tog jag bussen till Emmys skola. Var där en stund då dom inte hade slutat än. Sen drog vi hem till Emmy. Gjorde en väldigt misslyckad Harlem shake, tog lite egopics, gjorde videoblogg osv. Videon kommer upp snart. Sen tog vi hastigt bussen hem till mig, lämnade väskan och hämtade mobilladdare. Blev skitbråttom till bussen som gick 4. Då åkte vi till hockeyträning. Vi hade askul. Sen vi halv 6 kom papi och hämtade mig. Det är väl min dag. Imorgon ska Cornelia fota när jag hopptränar. Spännande! ;)
 
 
Pussar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback