Glad påsk!

Hej! Startade morgonen på bästa sätt. PLL och instagram haha. Åt en stor jädra frukost. Sista sovmorgonen för den här helgen så jag sov ut lääänge. Åker ju till Fjällen imorgon. Såå taggad! Blir till att gå upp klockan 6-7 typ... Kommer blogga en massa i bilen och så börjar Matilda blogga på måndag. Men iaf. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem. Ska åka till Mia och påskmysa lite. Tänkte rida ut en sväng barbacka <3 Kommer ju inte träffa henne på en vecka :/ Planerna för ikväll då. Går nog och lägger mig vanlig tid så jag kan sova i bilen. Tiden går ju fortare då ;) Blir nog en bloggkväll eller filmkväll ikväll. Tidsinställda ska fixas för imorgon.

Aja nu måste jag gå! Puss&kram

Driver👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback