Ochhärskadetståännuenrubrik

Har verkligen INTE hunnit med bloggen dom senaste dagarna. Måste ju ha lite tid för kompisar, hästarna osv så därför har jag inte uppdaterat. Ska försöka planera in mer så jag kan göra tidsinställda dagen innan. Menmen tänkte berätta lite om dagen. Efter skolan så åkte jag hem och bytte om. Sen åkte vi till stallet. Vi hämtade även Alva på vägen. Blev en liten uteritt med Alva. Vi re inte så långt men vi red länge. Först skrittade vi+travade lite. Tog ca 40 min. Sen vid stallet så var det superbra underlag. Ingen is, ingen snö. Så där blev det galopp. Galopperade av dom mycket. Var så sjuukt härligt. Solen lyste, blåste inget och pigga hästar <3 Känns att det börjar bli vår nu. Imorgon har vi Mia igen. Tror inte jag rider så länge då jag kommer ha lite brådis. Ska träffa några kompisar kl 4. Slutar skolan 1. Men nu ska jag smsa med lite friends.


Pussar'

Johanna och Alva fixade lite med Mia lugg i smyg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback