The day before tomorrow

Nu är jag tillbaka igen. Har ätit enchiladas och det var väl gott. Min brorsa har även kommit hit i några dar :D Snackat lite med han osv. Dagen idag var jätterolig. Efter skolan drog jag, Linnea, Ebba, Emelie och Jenny till våran "gamla" skola. Asså orkar inte förklara hur det är med skolan osv då det är komplicerat. Men iaf, hälsade på alla lärare. Var jättekul och hade saknat nåra hur mycket som hälst. Kom även ihåg massa minnen när man kom dit. Sen vid halv 4 så tog jag bussen till Torvalla. Träffade Emmy och kollade på David, Larsson, Adam och Sällings hockeyträning. Jag och Emmy var typ helt hypiga så vi typ låg på bänken upp och ner (?). Vid 6 kom pappa och hämtade mig. Har alltså varit en lyckad dag idag.

Love u all❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback